Wednesday, November 14, 2012

menghargai dan dihargai

Bismillah
Assalamualaikum sahabat. :)
erm,ok.hari ni xde nk cerita sgt pun.Cuma,erm,nak kongsi apa yang ada dalam hati :)

Ha,proses menghargai dan dihargai,ape lagi ea.penghargaan,harga and etc.(suka2 je kan?)
actually,xde idea sgt..saje suka2 tulis,suka hati lah,blog kite kan?hehehe

Erm,selalunya orang ni,kat depan mata,dia x nmpk.Dah pergi jauh,baru perasaan.

Oh,orang tu.kan3?

Tak pun,lagi satu situasi tu,kat depan mata,kita langsung tak hargai perasaan dia,tapi,bila dia dah xde,baru lah rase menyesal ..

Erm,sama lah macam bila kita ada Allah,tapi,kita tak jaga pun hubungan dengan Allah,kita x buat pun apa yang Allah suruh,still buat apa yang Allah larang,rugi kan?
Tapi,Allah tak kan tinggalkan kita.Jangan risau,cuma,kita sepatutnya yang tak tinggalkan Allah.Dia Maha Tahu apa yang ada dalam hati kita.

Hargailah seseorang atau sesuatu  yang ada depan mata kita,jangan sampai ianya hilang,baru nak mencari balik,waktu tu mungkin dia dah diambil orang. :)

wassalam.

Semoga mendapat ibrah dari post ini.ilalliqa' :)