Monday, November 5, 2012

Look! :)

Look back and Thank Allah,
Look forward and Trust Allah
Look around and Believe Allah
Look Within yourself and find Allah :)

Semoga mendapat ibrah dari post ini.ilalliqa' :)

NOW,it's yourn turn. (5)

erm,ha,nak taw tak ape yg Aisyah rasa pelik tu.erm,aisyah tengok kaki Aisyah,erm,macam nak kena tutup je aurat kaki ni.erm,wajib kan?kaki kan aurat orang perempuan..erm,alhamdulillah,setelah beberapa minggu Aisyah cuba sesuaikan diri dengan diri aisyah yang 'baru'. :) aisyah dah pakai stokin!!! ^_^

tahun ke tahun,aisyah harap sangat apa yang Allah beri ni takkan ditarik balik.Nikmat yang Allah beri ni,Aisyah harap sangat Aisyah takkan berhenti mensyukuri nikmatNya.dan harap sangat3,Aisyah akan terus istiqamah dengan perubahan ni.Bila Allah dah pilih kita,kita jangan lah sia-sia kan peluang ni.

Aisyah sekarang dalam usaha nak pakai purdah.Sahabat doakanlah Aisyah :)

so,apa tunggu lagi?


            NOW,it's your turn. ^_^


ilalliqa' kawan2. :)
wassalam.


# Ingatlah sahabat,

"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu,melainkan mereka sendiri mengubah nasib mereka"
(Surah Ar Ra'd : 11)




DAN...


change quote 4

"Apabila kamu bersyukur,maka akan ku tambah nikmatmu,dan apabila kamu kufur,maka azabku sangat pedih."
(Surah Ibrahim : 7)

Semoga mendapat ibrah dari post ini.ilalliqa' :)