Friday, November 2, 2012

NOW,it's your turn. (4)

Ha,aisyah lupa nak bagi taw,sekarang Aisyah dah tingkatan 3!huhu.eh,sejak bila guna gelaran Aisyah ni..hehehe..baru sedap sikit baca kan..^_^

ok2.sambung story jap.ambik mood sedih tadi.

erm,mesti korang ingat Aisyah sedih sebab tak dapat tudung labuh raya kan?hehehe..No.No.No.
Korang silap.Alhamdulillah,akhirnya!Aisyah dapat carik tudung labuh tu!!Yuhooo...Yahoo...Happy sangat!Subahanallah.Last minute baru dapat tudung pink labuh tu!Ha,percaya tak?Percaya tak?Percayalah....kasih mu lama...(eh,ternyanyi lagu siti pulak)..^_^

Dan haghi ghaye tu,eh,sejak bile pulak pelat R ni..hari raya tu,pakai lah tudung tu..Yang tak tahan dengar nye korang taw ape?
          "Amboi,jadi ustazah dah sekarang"
          "Ni besar nanti jadi ustazah ye"
          "Besarnye tudung dia"
Aisyah senyum,sedangkan dalam hati cakap camni >> (eee..aisyah nak jadi doktor la pakcik!!!)

and macam2..wat ever,.ada saya kesah..hehehe..Aisyah tak faham,kenapa kalau tudung labuh je,orang kaitkan dengan ustazah.Tak boleh ke orang tudung labuh jadi doktor?Jadi engineer?Tak boleh ke?

What's wrong with all these people??Huh??Hmm..rilex jap..senyum ^_^ ok!
eee..tak boleh ke??Haish!dah aisyah!cukup2 sudah...hehehe.ok2..

SELEPAS ITU,PADA HARI RAYA KEBERAPA NTAH(lupa pulak) :p

aku pakai tudung labuh tapi,macam ada rasa kejanggalan sikit..ha!ape ea?aku pandang atas bawah.macam tak kena..

#agak2 ape yang Aisyah rasa janggal tu ea?to be continued......

Semoga mendapat ibrah dari post ini.ilalliqa' :)