Monday, December 24, 2012

yeayy!kahwin dah!!


edit sendiri gambar ni..ha..cute x?

Bismillah...
Assalamualaikum sahabat!hewhew....dah kawen dah...abg kite laah...don't misunderstanding okey..saye lambat lagi kot...tapi,tiba2 semalam macam teringin nak cepat2...kikiki...gurau saje...kakak melarang keras keinginan ini..hewhew..

.kak nad kate, " eh,ko kena lepas aku" .

aku pun jawab : -_-' yelah2...hehe

abg nuar sabar ye..tak sampai sebulan je pun...huhu...
padahal aku yang tak sabar...phuiii.... ^_^
insyaAllah,nnt dpt ank buah!!!!!!weeeeee :D

mama dengan abah pun mesti seronok dpt menantu...ahli baru dlm keluarga lah katakan...
WELCOME2 to Mannja .... ^_^

------------------------------------------------------------------------------------

Alhamdulillah,selesai majlis pernikahan yang bertarikh 22.12.2012 di Surau SBPI Gombak.
Akhirnya,dua hati dipertemukan menjadi suami isteri yang sah.wink2 * ^_^

ni pun edit jugak :)

ape pandang2?

Alhamdulillah,segalanya berjalan lancar...
Heee..suka3... >_<
macam kite je yang kawen..hehe..


keluarga pengantin lelaki
ayahanda pengantin perempuan

ingin saya katakan di sini pernikahan itu merupakan satu tanggungjawab yang BESAR!(cewah!macam dah ada pengalaman  je..kikikiki )
Tanggungjawab amat berat.Maka,apabila ingin berkahwin,persiapkanlah dirimu sebaik mungkin.:)


kami tema biru ^_^
Ayahanda kak nab juga berpesan jagalah hubungan2 ini :
1.Hubungan dengan Allah : jaga solat 5 waktu.
2.Hubungan dengan Rasul : ikuti Sunnah baginda
3.Hubungan dengan ibubapa : taati perintah kedua-duanya
4.Hubugan dengan Al-Quran : baca dan amalkan isi kandungan al-quran.
wallahua'lam. :)

TAHNIAH buat abang adib saye yang encem...dan kak nab yang comel macam saye..huuuuu ^_^


 "Sesiapa berkahwin (beristeri) maka dia telah melindungi (menguasai) separuh agamanya, kerana itu hendaklah dia bertakwa kepada Allah dalam memelihara yang separuhnya lagi."
 (HR. Al Hakim dan Ath-Thahawi)


#jap lagi,mama dengan abah  bakal dapat cucu..jadi embah la nampaknye...huhu..aku pulak jadi mak su..huk3...

Semoga mendapat ibrah dari post ini.ilalliqa' :)

No comments: