Wednesday, May 16, 2012

yeayy!!

Bismillah.Salam pagi semua! ^_^
Ha,hari ni saya nak cakap apa ye..yeayy!!! ^__________^
suka sebab hari ni adalah HARI GURU.Abah dan mama saya merupakan seorang guru.




SELAMAT HARI GURU
Happy Teacher's Day

kepada abah dan mama
Cikgu Salmiah(guru tadika saya)
Guru-guru di SKSN & SRA BATU 23 SUNGAI NIBONG
Guru-guru di SMKA Simpang Lima
dan semuaaaaaaaaa cikgu di dunia ini..:)



Terima kasih di atas jasa guru2 semua mendidik saya.
Terutama sekali abah dan mama memang banyak berjasa,mereka bukan sahaja menjadi guru kepada anak-anak didik mereka,malah mereka merupakan guru terbaik pada saya.
Semoga Allah membalas jasa guru2 semua dan sentiasa memberi kebahagiaan kepada mereka.
Ameeen.

#baru teringat,saya ada jugak mengajar,jadi cikgu tusyen,ustazah kem SMART SOLAT.Anak2 murid cikgu tak ada yang nak bagi hadiah ke?hehehehehe ^_^

Semoga mendapat ibrah dari post ini.ilalliqa' :)

No comments: