Tuesday, December 13, 2011

yeah!!!!!!!



Assalamualaikum semua!!!!!!!(^____________^)
ha....alhamdulillah...ha bis dah SPM!!!!yuhoooooo....heeeeeeee
happy sgt..boleh cuti2 malaysia.....alhamdulillah...kini masa untuk tawakal...tapi kawan2...jangan tawakal tak buat apa2 pulak..banyakkan la berdoa ye...macam mana kita buat sebelum exam,macam tu la seterusnya..
kalau boleh istiqamah..tak kira ada exam atau tidak....
peringatan untuk diri sendiri jugak..

rindunya dekat kawan2.....korang adalah kawan yang terrrrrrrrrrrrrrrbaekkkk.....(^_^)
zaman persekolahan yang bakal dirindui sangat2...
dengan cikgu-cikgunya lagi......ahhh.....
love simpang lima!!!okeyh...tunggu keputusan je ni.....ya Allah,berikanlah kejayaan yang cemerlang buat ana dan rakan2 seperjuangan ana....berikan kami yang terbaik...sesungguhnya kau Maha Pemberi Rezeki....


8:30


And [remember, O Muhammad], when those who disbelieved plotted against you to restrain you or kill you or evict you [from Makkah]. But they plan, and Allah plans. And Allah is the best of planners.

We plan,and Allah plans too,and Allah is the best planners!
remember that!don't ever give up and complain too much..syukur is the most important thing!
try to redha with what will happen..thank you Allah...^_^
ilalliqa'
wassalam...


Semoga mendapat ibrah dari post ini.ilalliqa' :)

No comments: