Monday, August 29, 2011

Sonoknyer.....(^__^)


Salam semua!!!heeeee...comel tak kite...hehe...
ok..actually rasa happy sangat...sebab..hari ni,
dapat buat macam2..
buat ketupat,ketupat palas,dapat sembang dengan
FAMILY semua..!!!bestnyer....
alhamdulillah....
cuma tak boleh makan je...yela..
kan bulan puasa,,,:)

kami melakukan kerja mengikut tugas2 yang sudah diberi...ini 
adalah calon2 nya..jeng3....hehe



ABAH 
potong daging

MAMA
buat pulut untuk ketupat daun palas

ABANG ADIB
lap tingkap

ABANG ANUAR
mop dan sapu rumah(dia memang suke wat kje2 ni)

KAK NADIAH
masak
(dah memang dia suka)

CIK DOKTOR
anyam ketupat,masukkan beras dalam ketupat,buat ketupat palas...
(^__^)

dan sekarang masing2 telah pun kepenatan...cuma cik doktor je
yang menulis ni ha,,,
hehe

di kesempatan ini,cik doktor ingin memohon berjuta-juta keampunan
kepada semua yang mengenali diri ini,,
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..
kosong2 la ea....heee...

hati2 balik raya ni keyh..
ingatlah pada orang yang tersayang,,,
jemput la datang rumah ye...(^_^)

ha..lagi satu,di saat kita gembira menyambut hari raya,jangan lupa 
pada mereka yang tak berupaya...bersyukurlah selalu...
pada kawan2...jangan lupa TRIAL SPM!!!heee
wassalam..ilalliqa'

Semoga mendapat ibrah dari post ini.ilalliqa' :)

3 comments:

CIK CERDIK ^_^ said...

SELAMAT HARI RAYA !!
SEMOGA KEHADIRAN SYAWAL INI MEMBERI PELUANG UNTUK KITA SALING BERMAAF-MAAFAN AND....
UNTUK SUCCESS IN TRIAL. keyh! with lots of lurve, miss you :)

CIK CERDIK ^_^ said...

SELAMAT HARI RAYA !!
SEMOGA KEHADIRAN SYAWAL INI MEMBERI PELUANG UNTUK KITA SALING BERMAAF-MAAFAN AND....
UNTUK SUCCESS IN TRIAL. keyh! with lots of lurve, miss you :)

..::NaBiLaH SoLeHah::.. said...

selamat hari raya...insyaAllah...do the best!miss u too...:)