Friday, May 6, 2011

S I B U K




S I B U K....sibuk ke??


Assalamualaikum semua!!!heee

kesibukan melanda diri ini....huhu


isnin ni bermulalah exam midyear..!!!wah....huh....insyaAllah...nabilah boleh!!!yakin dgn kebolehan diri dan Allah...hm,,,,kenapa saya kata S I B U K?


sebabnya...busy dgn persediaan untuk menghadapi debat bahasa arab!!hee...
sangka tak cik ladybird ni masuk debate??(macam cik belalang pulak>>BYHA)heee
sorry to mention your name here....


erm...lepas tu...dengan nak exam nya....memang agak susah nk bahagikan masa....tapi...alhamdulillah..dgn pertolongan Allah....ok kot...hee....
are u ready for fight the exam??YES3!hehe....insyaALLAH...takutnyer.....hurm...terigat pulak dulu kawan pernah cakap...jangan takut menghadapi yg PASTI!....okeyh...hee


lepas ni memang akan lama x meng'update' blog lah....sbb busy kot..mmg busy....
dalam ke S I B U K an ni....alhamdulillah....Allah ingatkan saya bahawa sesibuk mana pun kita jgn lupa pada Dia...hmm,...saya terima semua ni sebagai cabaran....dan bersyukur sgt dpt msuk debate....wlaupun ianya sedikit membebankan saya(pada mulanya)...tapi...saya sedar hakikatnya TIDAK!sebab dalam masa yg sama saya boleh improve Arabic language saya...dan ianya sgt membantu dalam penulisan karangan bahasa arab nnti....kerana hakikatnya saya telah terlupa sikit perkataan2 untuk menulis krgn bahasa arab...hehe


ok...for kwn2...good luck!wat yg trbaik keyh...kite berjaya sama2...taw!hee....batch 20 gempak and terbaekkk lahhh!!!sayang korang!!!


for najla...dont worry lah....and don't be sad!u are a happy girl....since i know u,u are a strong person!aren't u?u know urself more than me....ok?sayang ko....jgn sedih2 taw....


erm..for syaza...kwn sebelah...hee...jgn peduli org kata....juz take their word to inspire urself to be more good than they....ok?good luck to u too....ok lah kwn2....
semoga hari ni lebih baik dari semalam....dan semoga hari esok lebi baik dari hari ini...


I L A L L I Q A ' ....
W A S S A L A M......(^_^)this smile juz for u....

Semoga mendapat ibrah dari post ini.ilalliqa' :)

No comments: